Olyan cégeknek …
0. ahol a vezetők modern gondolkodásúak és fejlődésben gondolkodnak,
1. ahol rendszert szeretnének létrehozni,
2. akik dinamikusan növekednek, és már nem elég az „ösztönös” működés a további növekedéshez,
3. ahol fontos a költséghatékonyság,
4. ahol nincsenek tudatosan kialakított standard folyamatok,
5. ahol sokszor hibáznak, vagy gyakori a selejt termék előállítása,
6. ahol „önműködő” (modern szóval : eladható) céget szeretnének létrehozni,
7. ahol magasak a gyártásközi készletek,
8. ahol előfordul, hogy ingadozik a minőség,
9. ahol csökkenteni akarják az ügyfél reklamációkat,
10. ahol olyan problémákba ütköztek, amiket nem tudnak megoldani,
11. ahol lassú a szolgáltatás / termék előállítása,
12. ahol a cégvezető nem tud kiszabadulni a cégből,
13. ahol fontosnak számítanak az ügyfél igények,
14. ahol dolgoznak a cég jövőállóságán.
„A fejlesztések első lépése mindig egy felismerés, hogy
Régert Ádám
– Hohó, van itt valami probléma, amire megoldást szeretnék találni!”
