Kategóriák
Cégfejlesztés Hatékonyságnövelés

Friss! – Mérőrendszer fontossága

Objektív vs szubjektív

Bárhol, ahol eddig cégfejlesztést végeztem, mindig kiemeltem a számok fontosságát. Illetve azt, hogy mennyire szükséges, hogy lássuk a jelenlegi állapotát a cégnek, és azt úgy lássuk, hogy ne a véleményünk, ne az aktuális érzéseink vezéreljenek minket, hanem objektív módon,
azaz AZT, AMI VAN!

Objektív jelentése:

elfogultságtól, részlehajlástól független, olyan dolog, amit az érzelmek, vélemények nem befolyásolnak.

Ahhoz, hogy cégvezetőként jó döntéseket hozzunk objektíven kell látnunk! Ezért, úgy gondolom, hogy az üzleti világban kiemelten elengedhetetlen, hogy objektíven vizsgáljuk a dolgokat. Cégek esetében ezt az objektív nézőpontot az adatok jelentik. Az adatok mérésével, és elemzésével letudjuk vonni a megfelelő következtetéseket, és olyan intézkedéseket tudunk hozni, ami javítja a boldogulásunkat.

Hyperion szolgáltatás esetében…

A fejlesztési szolgáltatás során felállítom az adott cég mérőrendszerét, amely olyan mérőszámokból áll, ami objektíven leképezi az aktuális helyzetet. Ez az alapja annak, hogy a fejlesztéseket követően lássuk annak az eredményét a számokban is.

Javaslom minden cégnek, hogy gyűjtsön adatokat, mérjen, képezzen mérőszámokat és állítsa össze saját mérőrendszerét, hogy lássa az összefüggéseket és hozza meg a kellő intézkedéseket.

A számok sosem hazudnak!

Üdv.:

Ádám

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük